בניית אתר מכירות לעסק: שלבים עיקריים

Online Shopping

עסקים רבים מקימים אתרי מכירות באינטרנט כדי ליהנות מיתרונות משמעותיים כמו מיתוג מנצח, גידול במכירות העסק, חנות וירטואלית הפתוחה מסביב לשעון, בידול מהמתחרים ועוד. משבר הקורונה גרם לבעלי עסקים להבין את חשיבות הנכסים הדיגיטליים, לכן רבים משקיעים בבניית אתרי סחר מקוונים. בניית אתר מכירות לעסק מבוססת על מספר שלבים עיקריים וחשוב לפעול על פיהם כדי להקים אתר מתקדם ומעוצב המביא לתוצאות העסקיות המבוקשות.

שלבים עיקריים בבניית אתר מכירות

בניית אתר מכירות לעסק מחייבת ידע וניסיון רב, ובשונה מאתרי תדמית, את החנויות האינטרנטיות מומלץ לתכנן ולהקים רק בעזרת אנשי מקצוע מיומנים. בניית האתר מתחילה בבחירה נכונה של חברה לבניית אתרים, יש להתייחס לוותק החברה, לניסיון המקצועי שלה, למחירים ולשירות.

בניית אתר בידי המומחים של חברה לבניית אתרים לעסקים מבוססת על השלבים הבאים:

  • פגישת הכרות ואפיון – בפגישת ההכרות הראשונית מאפיינים את צורכי הלקוח ומגדירים את מטרות האתר. בשלב אפיון הלקוח בוחרים קונספט עיצוב כללי, מגדירים קווים מנחים לבניית האתר, בוחרים את מערכת הניהול לאתר ואת הפלטפורמה והכלים לבנייתו, לדוגמה וורדפרס, ג'ומלה וכו'.
  • תכנון האתר – בשלב הבא מכינים מסמך אפיון מפורט המסייע לצוות הפיתוח ולמעצבים לבנות את האתר בהתאמה מלאה לדרישות ולצורכי העסק. התכנון כולל מחקר שוק ומתחרים, אפיון קהלי יעד, בחירת כלים לפיתוח האתר ועוד.
  • בניית שלד – בשלב זה מקימים את המבנה הכללי של אתר המכירות, לפני הוספת תכנים, תפריטי ניווט, תמונות ומידע נוסף.
  • עיצוב האתר – צוות העיצוב בוחר את הצבעים המנחים ודואג לפן הוויזואלי של אתר המכירות. בשלב זה מפתחים גם ממשקי משתמש המבטיחים נוחות מירבית וחוויית קניות ייחודית ומלהיבה.
  • בניית אתר מכירות רספונסיבי – השלמת עבודות הבנייה של אתר המכירות, לרבות הקמת דפי מוצר, עגלת קניות, הוספת תוכן מקורי ואיכותי לעמודים השונים, תמונות, סרטונים ועוד. אתר רספונסיבי מתאים לכל סוגי המסכים והמכשירים.
  • חיבור למערכת סליקה – לקראת סיום בניית אתר המכירות מחברים אותו למערכת סליקה מתקדמת ומאובטחת.
  • בדיקות QA לפני העלאת אתר המכירות לרשת מבצעים בדיקות QA מקיפות כדי לאתר ולתקן באגים ועל מנת להבטיח שהאתר עובד ללא בעיות ותקלות.

בניית אתר מכירות – טיפים

חשוב להדגיש כי בניית אתרי מכירות שונה באופן משמעותי מבניית אתרי תדמית. אתר מכירות הוא אתר מורכב ומתקדם טכנולוגית, יש בו עמודים רבים הדורשים עדכונים דחופים, לכן מעבר לעיצוב ולממשקים חשוב לבחור נכון את מערכת הניהול ולוודא כי היא מתאימה ללקוח.

תהליך הקמת אתר מכירות לעסק עשוי להימשך מספר חודשים בגלל מורכבות העבודה והשלבים שיש לבצע, בנוסף יש לבנות אתר נוח לקידום אורגני במנועי החיפוש, וכך הלקוח לא צריך להשקיע באופטימיזציה לאתר כדי להגיע למקומות הראשנים בגוגל.

אתרי מכירות כדאי לבנות רק בעזרת אנשי מקצוע מנוסים, לכן בחירת החברה לבניית האתר היא קריטית וחשוב לערוך סקר שוק מקיף, להשוות הצעות ולהתרשם מאתרים שהוקמו על החברה כדי לקבל החלטה נכונה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי תאהבו גם

Judge Gavel And Smartphone

סטארט אפ משפטי

הראש הישראלי ממציא פטנטים ורעיונות מקוריים בכל תחומי החיים. זו הסיבה שיש הרבה מאד סטארט

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן