ליווי עסקי לרופאים

בעלי מקצועות חופשיים ורופאים בפרט צריכים ייעוץ עסקי אשר ייתן להם כלים לניהול נכון, רופאים למדו ויודעים לעסוק בתחומם המקצועי אך לא תמיד יודעים להתנהל כלכלית ושיווקית לכן במקרים רבים רצוי שישתמשו באנשי מקצוע המתמחים במתן  שירותי ליווי עסקי לרופאים.

מהו ליווי עסקי לרופאים?

בתחומי הרפואה השונים קיימת תחרות רבה בין הקליניקות השונות ומול קופות החולים, בדומה למקצועות חופשיים אחרים גם רופאים צריכים לדעת להתנהל נכון מבחינה כלכלית ושיווקית לכן עליהם לבנות תכנית עסקית לניהול נכון ולהתפתחות נכונה.

במקרים רבים רופאים בעלי שם אינם מודעים להתנהלות נכונה בתחום הפיננסי, העיסוק השוטף בקבלת מטופלים, התעדכנות בעולם הרפואה  בטכנולוגיות ובשיטות השונות גוזלים זמן רב מהרופא עד כדי כך שלא נשאר לו זמן להקדיש לפיתוח אסטרטגיה פיננסית נכונה, לדוגמה השגת מימון לרכישת ציוד חדש לקליניקה או תמחור נכון לטיפול חדש, ליווי עסקי לרופאים יכול לתת מענה לשאלות לגבי ניהול פיננסי נכון.

ייעוץ עסקי לרופאים יענה לרופאים על ההתלבטות מה יהיה תקציב הפרסום והשיווק? יעזור בהתקשרות עם ספקים ומעבדות, ליווי עסקי לרופאים נכון יביא לרופא תובנות והמלצות לשיפור והתייעלות בתחומים מגוונים שבסופו של דבר יביאו להגדלת המחזור והרווחיות.

תהליך ליווי עסקי לרופאים

תהליך ליווי עסקי לרופאים מתחיל עם אבחון הבודק את הפעילות הקיימת, ולומד אותה היועץ סוקר את הפעילות הפיננסית ובודק את תזרים המזומנים.

לאחר אבחון ובדיקה מעמיקה היועץ מגבש המלצות להגדלת המכירות והרווחיות אם זה בהמלצות שיווקיות איך לשווק בצורה יעילה יותר את הרופא ואם זה בכיוון הקטנת ההוצאות והגדלת הרווחים.

השלב הבא הוא הגדרת תכנית עבודה, קביעת יעדים ומטרות לעתיד, בתוכנית יכללו שינוים בתחומי טיפול שאינם ריווחים תמחור חדש לטיפולים מסוימים, ניהול נכון של זמן ועוד.

ליווי עסקי לרופאים כולל בתוכו מתן כלים לרופאים לאורך זמן ובין השאר עושה השוואה בין הרווחיות לאחר הייעוץ לשנים קודמות ובחינה מחדש של תהליכים ללמוד מההצלחות ומהכישלונות וכמובן להסיק מסקנות לעתיד.

ניהול תקציב פרסום

אחד מהתפקידים החשובים של ליווי עסקי לרופאים הוא קביעת תקציב פרסום, בימינו הפרסום אונליין בכל התחומים שולט בתחום, אם אתה לא משווק ומפרסם באינטרנט אתה כמעט לא קיים לכן חשוב להסתייע באיש מקצוע  המתמחה בקידום ופרסום באינטרנט כדי שהשקעה תישא פרי ותהיה אפקטיבית לאורך זמן.

דילוג לתוכן