עסקים המעוניינים להגיע לעוד לקוחות ולהגדיל את המכירות והרווחים ואין להם את הידע, הזמן או האפשרות מסתייעים בשרותי ייעוץ שיווקי ועסקי.
ייעוץ עסקי שיווקי מתאים לכל עסק בין אם לארגון גדול או לעסק קטן, לכל סוג עסק מתאימים סוג ייעוץ ניהול שיווקי.
מהו ייעוץ שיווקי?
מטרתו העיקרית של השיווק הוא להפוך רצון לביקוש כשהוא מתבסס על כוח קניה מכאן שמטרתו של ייעוץ שיווקי ועסקי הוא לסייע לעסק להגיע למטרות וליעדים.
ייעוץ שיווקי הוא תחום בתוך ייעוץ העסקי המתמחה בשיווק והוא כולל בתוכו ניהול תקשורת שיווקית, ניהול השיווק, ניהול ביקושים ועוד.
מה כולל תהליך ייעוץ שיווקי לחברות?
בשלב הראשון מגדירים מטרות, מבצעים ניתוח שוק ,פילוח, איתור צרכים, מאפייני התחרות, ניתוח פעולות החברה, בחינת שביעות רצון הלקוחות.
בשלב השני בונים תכנית ואסטרטגיה שיווקית יישומית בהתאם לתחום העיסוק והצגתה בפני בעלי העסק.
שלב שלישי יישום התוכנית השיווקית שנבחרה.
שלב רביעי ניתוח התוצאות וביצוע התאמות במידה ונדרש לכך.
מה היתרון של ייעוץ שיווקי אסטרטגי מחיר הייעוץ האם כדאי?
כיום יש חברות ייעוץ שיווקי לעסקים רבות ומגוונות, היתרון שלהן הוא הידע הנרחב וההיכרות עם תהליכי השוק בתחומים רבים, חברות אלו מביאות עמן ניסיון שיווקי הן של ההצלחות והן של הכישלונות (מהם ניתן ללמוד ולשפר).
כיום ישנם ערוצי שיווק רבים, מגוונים ומשוכללים, ייעוץ שיווקי מקצועי יידע להתאים את ערוצי השיווק לעסק, ייעוץ עסקי יבחן את מכלול הפעילות השיווקית ויתאימה לעסק, החברה שעוסקת בייעוץ עסקי שיווקי תביא בפני בעלי העסק ומנהליה ערך מוסף של ייעוץ שיווקי אסטרטגי, מחיר הייעוץ יישא פרי בעתיד בעסק או הארגון. כדי להמשיך להתקיים עסק צריך להתחדש כל הזמן, עסק אשר דורך במקום עלול להגיע למצב של כישלון לכן ישנה חשיבות רבה בקבלת ייעוץ שיווקי אסטרטגי, מחיר הייעוץ לעומת התועלת שהוא מביא הוא שולי בהחלט.
יש להבין כי ייעוץ שיווקי אסטרטגי מחיר הייעוץ הוא השקעה לטווח ארוך שמביאה לשיפור ביצועים ורווחים ובסופו של דבר למעשה גם חוסכים כסף וזמן שכן לא תמיד בעלי העסק או המנהלים יודעים לבצע תכנון ניהול והכוונת השיווק.