כל העסק על הכתפיים שלכם? לא עוד

חברת ייעוץ עסקי TMT

בישראל יש מעל למאות אלפי עסקים קטנים פעילים, ובחלק לא קטן מהם לוקחים בעלי העסק על עצמם לא מעט תפקידים שונים על מנת לצמצם את העלויות או בכדי ל"בצע זאת בצורה הטובה ביותר". המחשבה הזו נקראת "הכל לבד" ולצד החלק הפיננסי שלה שאולי יכול למתן בהוצאות עד מידה מסוימת, היא גם עלולה לגרום לכמה השלכות שליליות והרסניות.

הדבר הראשון שעלול לקרת כאשר בעל העסק עושה הכל לבד, הוא שלא נותר לו מקום למנוחה וזה דבר מאוד חשוב בניהול העסק. אבל מעבר למנוחה בעל העסק גם לא יזכה "להתבונן מהצד" על העסק שלו ולהבין מה מבין שרשרת החלקים והשירותים השונים לא עובד. לכן ישנם לא מעט שירותים שונים במיקור חוץ שיכולים לעזור במרווח הנשימה הזה כמו חברות לגיוס לקוחות חדשים באמצעות טלרמקטינג, מוקד שירות הודעות לעסקים או חברות שיווק לבניית תוכנית שיווקית.

איך לצאת מהלופ הזה?

כאשר בעל העסק מתנהל כאחד העובדים עלולות להיווצר בעיות ושטחים "מתים" אותם הוא לא יראה
החל מביצוע שיווק נכון ומותאם אל העסק, מיון נכון ומסודר של עובדים על פי צרכי המקום והזמן, במקום לגייס עובדים לצורך השעה או ללחץ זמני. בעיות כמו אלו עלולות לקלוע את בעל העסק ל"לופ" ממנו יתקשה לצאת ובמקרים קיצוניים יותר עלול להיקלע גם להיעדר תזרים מזומנים נכון ולבסוף לניהול לקוי של העסק.

אחת הדרכים היותר מועילות לצאת מהלופ הזה היא כמובן שימוש בשירות מיקור חוץ, כמו רואה חשבון מנוסה שיוכל לסדר את ההוצאות וההכנסות בצורה מאוזנת, להגיש דוחות שונים למוסדות ממשלתיים שונים.
עוד שירות יעיל לא פחות הוא מיקוד שירות הודעות לעסקים, שיכול לפנות את בעל העסק לניהול שלו מלבד לענות לטלפונים ולחזור מהודעות מחשש לאיבוד של לקוחות.

מה הוא מוקד שירות הודעות לעסקים?

שירות מוקד הודעות לעסקים מעניק בעצם שירות של עשרים וארבע שעות ביממה במשך שבעה ימים בשבוע ובו אפשר למצוא נציגי שירות אשר הוכשרו לשם כך, ושומרים את ההודעות על פי צורכי כל עסק ועל פי הוראות הלקוח השונות. כך הופך העסק זמין לקבלת הודעות בכל שעה ויום בשבוע, מבלי לפספס אף לקוח פוטנציאלי או הצעה חדשה.  

דרך שירות זה יכולים כיום בעלי העסקים להנות לא רק מניתוב שיחות מעולה ולצמצם עד כמה שניתן "שיחות שנעלמו", אלא גם לשמר על לקוחות וותיקים עם מענה אנושי ומעולה. יתרה מכך יוכל בעל העסק להתפנות למאפיינים אחרים עליהם נשען העסק, כמו פיתוח מוצרים או חיפוש ספקים זולים יותר.
כל אלו מציבים שירות שכזה בין השירותים הנחוצים והפופולריים כיום.

יתרונות של מוקד שירות הודעות

היתרונות שבמוקד הודעות לעסקים הם ללא ספק מגוונים ויכולים לעזור לכל עסק ובכל תחום כזה או אחר
לכן מנינו עבורכם את היתרונות הרבים, כדי שלא תפספסו רק שיחות אלא גם את היתרונות הכל כך חשובים.

  • מיתוג – שימוש בשירות הודעות מציב רף לעסק ומענה אנושי בכל שעה, גם מותיר רושם של רצינות ותודעת שירות טובה.
  • מענה – עיקרו של השירות הוא המענה, כך כל השיחות שיתקבלו אל העסק יענו במענה אנושי אדיב ובעל תודעת שירות ראויה.
  • אין פספוס של שיחות – עם מוקד שירות הודעות לא תזכרו איך נראה סמל "שיחה שלא נענתה" על צג המסך, וכך תדעו שלא פספסתם שום שיחה.
  • מספר רב של פניות – לצד כל יתרונות שציינו מעל, תוכלו לתת מענה למספר מרובה של פניות אל העסק שלכם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן