5 טיפים לקמפיין פייסבוק מוצלח

young fashion designers using laptop with facebook website on screen

פייסבוק זה כלי שיווקי התורם לפרסום בית העסק. אמצעי פרסום זה, נפוץ מאוד וכמעט כל בתי העסק משתמשים בו כדי להגיע לקהל היעד ולתת מודעות למותג.

פייסבוק, היא בין הרשתות החברתיות הראשונות ששברה תאוצה בכל העולם. כמו שידוע, אנחנו נמצאים ברשתות החברתיות מדי יום ולכן, כדאי להתחיל לפרסם את בית העסק במקום שבו האנשים נמצאים בכל יום. 

אז אם אתם בעלי עסק ורוצים להתחיל לשווק את העסק שלכם, פייסבוק זה האמצעי הנכון.

כדי שהפרסום יצליח, קחו מאיתנו מספר טיפים, תיישמו אותם ותתחילו לראות את התוצאות שציפיתם.

העלאת פוסטים

טיפ ראשון ודי חשוב, בכל יום, העלו פוסט על המותג, העלו פוסטים שיגרמו לאנשים להגיב ושיעשו עליו לייק.

ככל שהתגובות יהיו רבות יותר, כך החשיפה של המותג שלכם תהיה גדולה יותר.

פרסום בפייסבוק נעשה מדי יום, חשוב מאוד. כיצד נעשה פוסט כזה? נעלה את הפוסט שיגרום להם להגיב. נעלה תמונה שתמשוך את תשומת הלב, נשאל שאלה, נזמין אנשים, נכתוב טקסט מעניין שאנשים יזדהו איתו, נפרסם עובדות הגורמות למחלוקת, נעלה מבצעים ועוד רעיונות רבים וטובים.  

בחרו קהל יעד

טיפ שני הוא קהל היעד. כדי שהמותג שלנו יעלה לתודעה, אנחנו צריכים לכוון את הקמפיין לקהל היעד המתאים למותג.

נחשוב על המוצר שאנחנו רוצים לקדם, למי הוא מתאים. ברגע שנענה על השאלה הזאת, נמקד את הקמפיין לקבוצת היעד הזאת. תחשבו רגע על קמפיין שפונה לכלל האוכלוסיה, הרי האנשים שכלל לא מתחברים למוצר, לא יבחינו בו. לכן, עדיף למקד את הקהל ולא לבזבז את התקציב על קהל שגם ככה לא יכיר את המותג.

קמפיין לקהל המוכר

טיפ שלישי הוא קמפיין המיועד לקהל שכבר מכיר את המותג. נפנה את הקמפיין לקהל שכבר רכש ממוצרי החברה, לקהל שנרשם, לקהל ששלח פנייה וכד'.

בניית אתר או עמוד נחיתה

טיפ נוסף, הוא בניית אתר לעסק או הקמת עמוד נחיתה.  הקמפיין יפנה את הגולש לאתר או יפנה אותו לעמוד נחיתה. חשוב ששניהם יהיה בנויים בצורה נכונה כדי שאחוז ההמרה יהיה גבוה.

אם האתר או עמוד הנחיתה לא יהיו בנויים בצורה נכונה, אז אחוז ההמרה יהיה נמוך והחשיפה של המותג תהיה נמוכה.

טקסט קצר

עוד טיפ, הוא הטקסט שיש לכתוב במודעה או בפוסט.

הפוסט לא יהיה ארוך מדי כי גולשים לא אוהבים לקרוא הרבה, לכן הפוסט צריך להיות כתוב בצורה קצרה ותמציתית עם משחק מילים. טקסט המציג את יתרונות המותג, שיגרום לגולש לרצות להתעניין בו עוד. שלבו גם טקסט המניע לפעולה כמו: כנסו לאתר, קנו עכשיו, שתפו ועוד.  

אז כדי שהמותג שלכם יצליח ויעורר תודעה התחילו בקמפיין טוב בפייסבוק. עשו אותו לפי הטיפים שציינו והתוצאות לא יאחרו לבוא. 

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן